wtorek, 24 lipca 2012

24072012 [MGMT]

45 komentarzy:

  1. najważniejsze, że Ty się dobrze w nich czujesz!
    moim zdaniem wszystko OK :)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. co Ty gadasz! Masz dobre nogi:) Koszula w kratę jest zawsze hot!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jakie dziko kochana! :) Spodnie masz mega i pasują do Ciebie ;) buziaki, zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz super.:)
    w czym przerobiłaś pierwsze zdjęcie?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie masz masywnych ud...! świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne buty *.* podoba mi się całość! Masz zgrabne nóżki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie fajny zestaw, bardzo mi się podoba koszula i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie CI w koczku:)
    http://charelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dokładnie najważniejsze to jak sie same ze sobą czujemy! super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie to masz super nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam(?), czy też powinnam uważać, że mam problem z nogami, ale nie mam siły na męczenie się w maxi, które są dla mnie niewygodne ;< Także Hi5 i niech żyją rureczki! ;) Poza tym koszula zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie mam ten sam problem :) świetna koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dziko ;) Jeśli Tobie się podoba to dlaczego masz w nich nie chodzić?
    Świetna koszula. Uwielbiam kratkę.

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie... Jednak nie mogę się z Tobą zgodzić... Wyglądasz świetnie a te rurki pasują idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, dobra, komplemenciarzu :-D

      Usuń
    2. Oj tam troszkę trzeba czasem ;)

      Usuń
  15. Dzięki dziewczyny! poleczyłam kompleksy, teraz przydałby się jakiś hejter. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś za ładna, żeby die young hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. 21 lat :)
    nie, nie ma adresu, ale kiedyś się pewnie dowie :) żaden sekret że jestem szczęśliwa ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Łaaaa w końcu cos nowego! :)
    Masz urojenia z tymi grubymi udami- do tych butków wygląda bardzo ładnie więc nie marudź :P

    OdpowiedzUsuń
  19. buty!!<3 zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam koszule w kratkę, a Twoja ma dodatkowo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey :) Piszę do Cb z zapytaniem czy byłabyś chętna na spotkanie opolskich blogerów/blogerek?

    Odpisz na maila: skazana@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. p.s jak dodałaś niecałe video z yt tylko mały paseczek ? prosze o odpowiedz u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula - świetna! :)
    Gdzie kupiłaś torebkę? ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna koszula!
    PS : zapraszam na konkurs, w którym do wygrania są buty!

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz taki fajny styl, chciałabym ubierać się po swojemu, tak jak ty. Tylko że chodzę do szkoły i trudno mi się odważyć, tam wszyscy wyglądają tak samo. Wstydzę się ubrać coś dziwnego. Czy mozesz mi jakoś doradzić, jak odważyć się i zacząć ubierać tak jak chce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 1. dziękuję :)
      Po 2. ja mam Ci mówić, jak zacząć się ubierać po swojemu? Nie wiem za bardzo, co odpowiedzieć. Jakie dokładnie rzeczy chcesz nosić, skoro tak mają rzucać się w oczy :). Ja nie mam wrażenia, że ubieram się jakoś "dziwacznie", raczej bardzo normalnie, więc nie przechodziłam jakiegoś przełomu. Z Twojej wiadomości wynika, ze chodzisz do szkoły, czyli masz teraz wakacje. To chyba dobry czas na zmiany, może po prostu spróbuj nie przejmować się uwagami innych eksperymentuj, przyzwyczajaj otoczenie do Twojej zmiany wizerunku:-)

      pozdrawiam :)

      Usuń
    2. PS. Chciałam jeszcze dodać, że... dla mnie szkoła, to miejsce, gdzie nie wypada nosić wszystkiego. Odsłaniać niektórych partii. Ja w swoim liceum nosiłam mundurek w postaci marynarki i to było według mnie słuszne :) Nie wyobrażałam sobie przyjść do szkoły z odsłoniętym brzuchem czy zbyt dużym dekoltem. Nawet teraz, na uczelni, czuję się głupio, jeśli mam przyjść w krótkich szortach.
      Nie chcę więc, żebyś moją zachętę do swobodnego ubierania się potraktowała jako zachete do przełamywania pewnych zasad :P to tyle. kiss

      Usuń
  26. Piękna koszula!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  27. No fajne ale gdzie następne następne następne i następne??? Do roboootyyyyyy!!!!!!!!!!! :-) :*
    aw

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja niestety mam tak z krótkimi spodenkami.... Ostatnio cieszyłam się, że zwalczyłam cellulit, że pare kilo udało mi się zrzucić, nawet z dumą patrzyłam w lustro na moje wysmarowane Sally Hansen nogi... Do czasu kiedy zobaczyłam swoją fotkę na której zobaczyłam dwa balerony, którą zresztą zastanawiam się czy zamieszczaćw blogu ( http://gosiaqka.blogspot.com/)
    A jeśli chodzi o twoje nogi to chyba nie jest tak najgorzej :-)
    Pozdrawiam.Dodam do czytanych bo podoba mi się tu !

    OdpowiedzUsuń
  29. great outfit, love your plaid shirt! :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  30. If you are going for most excellent contents like me, just visit this web page all
    the time because it gives quality contents, thanks
    Here is my site webcams

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...