poniedziałek, 4 lipca 2011

i'm a vagrant



mateusz did it

46 komentarzy:

  1. lovely photos :)

    your newest follower Michelle
    pinklemonincrystal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super bluzka! Pięknie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę Cię odwiedzać, bo popadnę w kompleksy. Śliczna jesteś. :) I bardzo fotogeniczna! :)
    Miłego dnia kochana. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. na tych zdjęciach już nie przypominasz Ady- możesz być spokojna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, jesteś śliczna !! :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusz jest cudny, bluzka takze fajna :)
    Zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. so awsome pics! I love your shirt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach cudowny masz ten kapelusz!!!! A zdjęcia przeurocze - uwielbiam takie uśmiechnięte foty :D


    Buziaki i bardzo dziękuję za miłe słowa!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kapelusz.:)
    fajnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne włosy , kapelusz i zdjęcia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na 4 zdjeciu bardzo przypominasz Ade Szulc..macie to samo spojrzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku dziewczyny, dziękuję bardzo!!!
    Sonnaile, bardzo mi miło kochana:**
    Lecę piec urodzinową zapiekankę dla mamy, a Wam wszystkim życzę miłego dnia :)))!

    OdpowiedzUsuń
  13. awesome hat, can't believe it was so cheap! love the pictures :)

    beautifulandamned.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna bluzka, bardzo Ci do twarzy w tym kapeluszu, SUPER ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne fotki! Fantastyczny kapelusz ślicznie w nim wyglądasz:)Bluzeczka też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, na pewno będę zaglądać, bo bardzo mi się tu u Ciebie podoba, fajnie, że mogłam odkryć Twojego bloga :)
    no i powtórzę, wyglądasz zajebiście :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ Ty śliczna <3
    poza tym masz extra kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za odwiedziny:) swoją drogą.. fajna stylizacja! zazdroszczę długich włosów:)mi zapuszczanie ciężko idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez, zdecydowanie nie przywykłam ;) ale są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny , zapraszam ponownie . xd
    Śliczna jesteś . ; D Fajny ten kapelusz .Zakochałam się w 3 zdjęciu ; ]

    Obserwuję . ; D

    OdpowiedzUsuń
  21. ah! KAPELUSZ WYMIATA!
    dzieki za odwiedzinki!


    FOLLOW EACH OTHER? Zapraszam do obserwacji, uczynie to samo!

    FASHION VICTIM
    FASHION passion- FB page

    zapraszam tez na FASHION PASSION - facebook ;) jak chcesz wrzuc na moja tablice link do swojego bloga ;)

    MY BLOG about fashion, fashion events, RECIPES, photos, my stylizations, famous artists, designers

    OdpowiedzUsuń
  22. Lenny Lemonade, moje włosy są strasznie cienkie. W dodatku był taki czas, że bardzo mi wypadały. Dlatego zależy mi aby choć trochę zwiększyć ich objętość. :)
    Co do kremów, to to był mój pierwszy i nie ukrywam, że się zraziłam. Raczej nie prędko spróbuję czegoś innego. Na razie zdecydowanie wolę pozostać przy sprawdzonej maszynce. :)
    ps. Nie ma za co! Sama prawda. :) :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz;]
    zapraszam do mnie;*

    OdpowiedzUsuń
  24. @Sonnaille, nie spotkałam jeszcze osoby, która używałaby kremu do depilacji, podejrzewam, że ich skuteczność jest bardzo wątpliwa ;)
    3. zdjęcie, heh... większość zdjęć odrzucam przez takie właśnie miny, które nie pamiętam nawet, kiedy robiłam.
    Dzięki serdeczne, no to co... Zabieram się do pracy nad następnym postem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. właśnie nie wiem co z nimi zrobić;p
    czy uciąć czy skrócić ;).....

    OdpowiedzUsuń
  26. hehe źle napisałam;p
    *skrócić czy zostawić?*
    tak miało być;]
    dziękuję za radę;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zgodzę się z Tobą. Moje recenzje nie są zależne od tego, że te kosmetyki dostaję za darmo. Akurat żel, który dostałam naprawdę mi się spodobał i spełniał moje oczekiwania. Poza tym firmy z którymi się współpracuje są przygotowane na to, że opinia nie zawsze jest pozytywna i z tego powodu nie rezygnują ze współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Patka, po prostu przeglądając blogi czytałam już kilkanaście czy kilkadziesiąt opinii dot. kosmetyków przysyłanych przez firmy współpracujące z blogerkami, i żadna z nich nie była negatywna, a większość wykrzykująca pochwały i pochlebstwa...

    Dlatego w końcu czytając kolejną taką u Ciebie napisałam to, co myślę. Że dziewczynom się wydaje, że dostając coś za free złapały Boga za nogi i muszą zrobić superreklamę tej firmie :P
    O to właśnie tym markom chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No tak, rozumiem. Ale u mnie to naprawdę przypadek, że opinia wyszła tak pozytywnie, chociaż jak pewnie udało Ci się zauważyć wymieniłam też minusy. A poza tym bardzo często trafiam na opinie negatywne. Chociaż sama pomyśl - kiedy kupujesz kosmetyk chyba żaden nie wydał ci się całkowicie beznadziejny, prawda? Każdy ma jakieś plusy i minusy i warto o nich wspomnieć. A superreklamy nie będę nigdy robić! Podziękować za kosmetyk można, ale nie kłamać! No i kosmetyki za free są po to by wystawić im opinię i poznać nową firmę,a nie po to, żeby zdobyć ich najwięcej - bo przecież mnie na kosmetyki stać :)
    Ale oczywiście szanuję Twoje zdanie i wiem, że niektórzy wstawiliby zdjęcie, na którym całują pupę słonia, żeby tylko dostac coś za darmo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz sobie dokladnie nie przypomne, ale jakby miala jakis dziwny zapach, zwrocilabym na to uwage :) pachnie wiec raczej ziemia. W ciagu 15 minut zwilzylam ja tylko raz, takze nie zastygala tak szybko. Zdejmuje sie rowniez calkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaje mi się, że moje spodenki zakrywają, to, co powinny, ale dla pewności sprawdzę :)
    Świetne zdjęcia! Podoba mi się Twoja bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny kapelusz :)
    http://beauty-and-make-up-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurde kapelusz rewelacja, ja zwykle w sh tylko t-shirty ciekawe wyłapuję, takich dodatków u mnie brak :( bardzo fajnie zrobiona bokserka, ciekawy pomysł :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://alwaysthetallest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia.:]
    Ekstra kapelusz.:>

    OdpowiedzUsuń
  35. To nie jest tak, że firmy wysyłają mi kosmetyk i każą o nim słodzić... Nikt nam nie każe pisać samych ochów i achów a normalną recenzję. Wiadomo, że to jest dla nich reklama a stawką nie jest tylko darmowa próbka a np. bony ale jeszcze nie spotkałam się z takim czymś, że kazali mi pisać same dobre rzeczy. ja pisząc np. o Nivei tez czytałam, że im słodzę...ale kurde...jak naprawdę uważam ten dezodorant za najlepszy jaki do tej pory miałam to czemu mam o tym nie pisać:)
    P.S bardzo ładne 4 zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  36. zawsze miałam słabość do takich "dziurawych" koszulek ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. No w sumie, Ewa, ale też przecież nie napisałam czegoś w stylu "u allabouteve (czy pod innym adresem) widziałam jak blogerki się podlizują za darmowe kosmetyki" :D Po prostu ileś tam opinii czytałam i już się domyślam, co będzie w następnych, które na tych blogach przeczytam. To podejrzane, że zawsze piszą "bardzo gorąco polecam ten zakup". Pewnie, że akurat mogą to być fajne rzeczy, ale zawsze? O kupionym przez siebie kremie potrafimy powiedzieć "nie, ten-a-ten był lepszy" czy "beznadzieja, nic nie działa".
    A 2. sprawa, nie wiem czy umiałabym tak sama napisać, gdybym dostała próbkę i miała ją ocenić. Pewnie szukałabym plusów tak czy siak też. Więc mogę być hipokrytką-zazdrośnicą :D

    Po 3. dziękuję wszystkim:) W tym poście miałam pokazać kapelusz, nic specjalnego, a tu sporo opinii. Na pliku grzeją się zdjęcia na następny.

    kisses:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja podalam to na swoim przykladzie, nie mowie ze pisalas o mnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. dwa srodkowe zdjecia, kolaze - strzal w 10-tke! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...